Хочете, зателефонуємо Вам за 30 хвилин?
Також ви можете зателефонувати нам : з 10:00 до 17:00 по телефону
+38 (066) 85 88 517
Обмін та повернення товару
Згідно з чинним законодавством, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” №1023-ХІІ від 12.05.1991 року, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну.
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку в присутності кур’єра. Якщо вам не подобається зовнішній вигляд товару або він не відповідає параметрам замовлення, не розпаковуючи його, повертайте кур’єру. Ми обов’язково замінимо його.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються лише в момент доставки.
Щодо законодавчої бази, в Законі “Про захист прав споживачів” все сформульовано дуже чітко: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не відповідає його формі, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням"1.
Як і в будь-якому правилі, є винятки. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року "Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню). Окрім продовольчих товарів, лікарських препаратів та засобів, предметів сангігієни, до цього переліку включено повний список інших товарів1.
До них відносяться:
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • зубні щітки;
  • розчіски, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • інструменти для манікюру та педикюру; та інші, не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
У зв'язку з цим, просимо Вас максимально відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні, назві виробника, поділі на чоловічу та жіночу парфумерію або косметику, кількості мілілітрів та іншій номенклатурі, щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінено на правильний або буде здійснено повернення коштів після пред'явлення претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.
В інших випадках придбаний товар належної якості не підлягає поверненню або обміну.
ЗАМІНА БРАКОВАНОГО ТОВАΡΑ.
При виявленні заводського дефекту/недоліку ми обов'язково обміняємо товар.
Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, вам слід:
зв'язатися за контактним номером 050 74 34 605 та описати всі нюанси; зробити фото, що підтверджує виявлення шлюбу.
Наші співробітники вирішать проблему в найкоротший термін.

Made on
Tilda